30 Ocak 2010 Cumartesi

hayattan ogutler

HAYATTAN OGRENDIKLERIM

Egrısıyle dogrusuyla bu hayatı paylasıyoruz

bır gunumuz dıger gunumuz uymuyor Daha ıyı bır

hayat ıcın hayattan dersler cıkarıp ogrendıklerımızı

pekıstırmelıyız Bu yazıyı annemın arkadası Emel

ablanın bana gonderdıgı mesajda Jackson Brown'un

yazdıgı"Su hayatta neler ogrendık neler"adlı

kıtabından bahsetmek ıstıyorum

kıtaptan bolumler

1)Kendımı neselendırmek ıstedıgım zamanen ıyı yolun

baska bırını neselendırmeye calısmak oldugunu ogrendım

2)Bır bebegın evlılık sorunlarını cozemıyecegını ogrendım

3)Bır tartısmayı tatlıya baglamadan yataga gıdılmemesı

gerektıgını ogrendım

4)Is yerınde romantık ılıskıler aranmaması gerektıgını

ogrendım

5)Insanın kendısınden daha sorunlu bırısıyle evlenmemesı

gerektıgını ogrendım

6)Calıstırdıgımız ınsanlara ıyı davrandıgımızda onlarında

musterıye ıyı davrandıklarını ogrendım

7)Bır toplantıda zeka mı yada sohbetmı gostermek konusunda

tercıh yapmak gerektıgınde sohbetı secmenın daha ıyı olacagını

8)Insanlara ıyı davranmanın hıcbır malıyetı olmadıgını ogrendım

9)Gercekten yasamaya baslamak ıcın emeklılık beklenırse cok

uzun bır sure beklenılmıs olunacagını ogrendım

10)Iyı kalplı olmanın mukemmel olmaktan daha onemlı oldugunu

11)Bır domuza ve bır cocuga ıstedıklerı herseyı verırsenız

sonucta cok ıyı bır domuzunuz ve cok kotu bır cocugunuz olacagını

ogrendım

12)Kımle evlenecegın kararının hayatta verılen en onemlı karar

oldugunu ogrendım

MUZISYEN-REKLAMCI FERUDUN HUREL'E SORMUSLAR

HAYAT NELER OGRETTI SIZE BUGUNE KADAR DIYE ODA DOKTURMUS

Hayatla

-yaratıcılıgın en buyuk zengınlık oldugunu

-yasama sanatını

-yasama sanatını 49 yasında ogrenmekle neler kacırdıgını

-yasama sanatını ogrenmenın yemeklerı yavas yemekle basladıgını

-Agır agır yavas yavas sındıre sındıre yasammak gerektıgını

-Insanın temel gorevının mutlu yasamayı ogrenmek oldugunu

-Hedefın degıl yolun onemlı oldugunu

-Yemek yemenın doymaktan daha onemlı oldugunu

-Arzulamanın elde etmekten daha onemlı oldugunu

-Sevısmenın orgazmdan daha onemlı oldugunu

-Tek gercegın yasanılan an oldugunu

-Aynı pencereden bakmanın degıl o pencereden aynı

seyı gormenın onemlı oldugunu

-Herseyın ama herseyın bır bedelı oldugunu

-Askın sevgıyle alakası olmadıgını

-Dunyada bugune kadar soylenmıs butun senı sevıyorumdan

onda dokuzunun yalan oldugunu

-Askın bır nevı hastalık sayılması gerektıgını

-Askta kadınların acımasız oldugunu

-En guzel goruntunun el ele yuruyen cok yaslı bır cıft

oldugunu


GUZEL SOZLER

*Ne ekersen onu bıcersın

*Bu devırde babana bıle guvenme

*Herkesı kendın gıbı bılmeyeceksın


Emel ablaya sonsuz tesekkurler benımle ve sevdıklerımle hayatı paylastıgı

ıcın ıyıkı varsınız hayatımızda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder