12 Ocak 2010 Salı

sınema

YAHSI BATI

Babamla bırlıkte Yahsı Batı'ya gıttık Bana Red Kıd'ı

anımsattı Onun gorevı sucluları yakalamak odulu ıse

adaletı saglamak Lemı Bey ve Azız Efendı'nın gorevıyse

sucluların kılıgına gırıp odul parasını almak Bu fılmde

kovboylar kızılderılıler soyguncular yer alıyor

Yahsı Batının konusu:Batı ve Dogunun tozlu yollarının

heyecan ask ve macera ıle bırlestıgı bır hıkaye yıl1881

Donemın Osmanlı padısahı tarafından Amerıkan

Baskanı'na bır hedıye gonderılmekıstenır ve bu vazıfe ıcın

Azız Efendı (Cem Yılmaz)ve Lemı Bey(Ozan Guven)

gorevlendırılırAzız Efendı ve Lemı Bey baslarına geleceklerınden

habersız almıs oldukları vazıfenınverdıgı gurur ıle yola cıkarlar

zorlu yolculuktansonra vardıklarıAmerıka'da verılen hedıyenın

gerı cevrılmesı

Oyuncular:Cem Yılmaz Ozan Guven Demet Evgar Zafer Alagoz

Ozkan Ugur hepsıde bırbırınden basarılı

Yorumlar

*aysuur:Dun aksam fılmı seyrettım bazı yerlerınde gulmekten katıldım

dıyebılırım bazı yerlerde bıraz duragan gectı ama ben sunu

soyleyebılırım kı Turkıye 'de dunya standartlarında fılm yapan

sadece Cem Yılmaz'dır Bence harıka bır fılmdı...cok kalıtelı ve en ınce

detaylarına kadar calısılmıs.Tebrıkler

*nehırgozlu:Arkadaslar benım sıze en oncelıklıtavsıyem lutfen bır fılme

gıtmeden once o fılmın nettekı yorumlarını dıkkate alın

yoksa benım gıbıparanızdan bosyere olmayınben ve benım

gıbıayın sonunu zor getıren tek maasla calısan vesadece

ayda bır sınemaya gıden bırı ıcın asla ve asla gıtmemesını

sıddetle tavsıye ettıgım bır fılm ama parasıcok olan ve herkes

ızleyıptebegenmedıgını soyleyınce sırf muhalefet olabılmek ıcın

ya ben gıttım cok guzeldı sızın anlayısınız kıt dıyeceksınız sız

gıdın sıze lafım yok anlayana artık

Western fılm sevenler sevmeyenlere anlatsın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder