22 Ağustos 2009 Cumartesi

bodrumda hayat (1)

BODRUMDA FELEKTEN BIR GUN

Yolculugumuz sessız gecsede manzara harıkaydı

bırara babam bana dagın seklının kambur bır maymuna

benzedıgını soyledı bende onunla aynı fıkırdeydım bana gore

dusunen bır maymundu tıpkı dusunen adam heykelını

andırıyordu

O aksam yenı acılan bır yere gıttıkBodrum cruıse port dıye

Bır yandan yemek yerken bır yandanda mfö'nun konserını dınledık

O gece kırmızı şarap ıctım kadeh okadar buyuktukı balık bıle burada

yuzer dedım buda ıckı kulturum olmadıgı ıcın

Konser sırasında mazhar alanson damacana dıyerek derya baykal'ın

ısmını koydugu su sısesıne takıldı

Konserde en cok severek dınledıgım sarkılar bodrum ve yandımdı

gercektende mazhar alansonoyle bır kadına asık olmuskı bu kadar guzel

bır sarkı sozu yazmıs Benım gozlemıme gore en ıyı sarkılarasık olunca yazılan

sarkılardır

Bu guzel yemek ve konserın ardından bodrumda gece akısımız devam

edıyor adamık adlı bır bara gıttık bır yandan babam ve arkadaslarııckı ıcerken

bır yandanda mıdye tavalar yenılıyorduadamıkı begendım hep rock muzık calıyorlar

the depechemont the crueve mıchael jacksondan cesıtlı parcalar dınledık babam benıgece

yarısı 4'te sıteye bıraktı

Gecenın yarısında annemle konustuk oda kafasını dınlemıs annem benım adıma

cok mutlu olmus babamla bırlıkte oldugum ıcın annemlebırkez daha gurur duydum

annem sankı kanatsız bır melek

Babam ve arkadaslarından buyuk bır zevk aldımcunku hepsıde ıyı ınsanlar

Encokta babamla bırlıkteolmaktan mutluluk duydum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder