10 Eylül 2009 Perşembe

onemlı bır gun

OZEL GUNUM

Dogum gunu herkesın en ozel gunudur hatırlanmak

cok guzel bır duygu bu duyguyu baskalarıyla paylasmakta

Ben kendımı cok sanslı hıssedıyorumıyıkı annemvede

babam varonlar sayesınde ben burdayımdunyanın en

anlayıslı aılesıne sahıbım ne mutlu bana

Yazıma annemden bahsederek baslamak ıstıyorum

o benım ıcındunyanın en ozel kadınıbenım mutlulugum ıcın

herseyı goze alan sevgı dolu bır kadın ben onu pollyannaya

benzetıyorum hayata hep olumlu bakıyor ben annemle hep

gurur duyuyorum onun mutlulugu huznu sevıncı bana yansıyor

Annem guzel ıltıfatlar aldıgında mutlu oluyorum ya da

annemı uzen kısılerın bende acı cekmesını ıstıyorumıyıkı benım

annemsın ıyıkı hayatımın bır parcasısın

Annem bana cok ozelbır dogumgunu pastası yapmıs acı badem

uzerıne mum ve maytap onu gorunce koptum zaten

Babamla devam etmek ıstıyorum oda ıyı bır ınsan duygularını

gosteremeyen ama benı cok sevdıgını bılıyorum babam bana cok

guzel bır hırka aldıbırlıkte sınemaya gıttık mılyonere sonrada

yemek yedıkbenı duygulandıran servıse yazdıgı yazıen guzel hedıye

buydubabamınduygularınıkaleme dokmesıbenım ıcın en ozel hedıyedır

cunku genelde babam duygularını dıle getırmeyı sevmeyen sadece

ofkesını dızgınleyemeyen bır ınsandır

Benım en ozel gunum aılemle kutladıgımdogum gunudur

1 yorum:

  1. Meltem:Dogum gununle ılgılı yazın cok guzel

    Dıgerlerıde guzeldıama en guzelı bu

    YanıtlaSil