25 Nisan 2009 Cumartesi

dostluk

DOSTLUK

Dost karsılık beklemeden sevmektır dost canından bır

parcadırdost onunla olup huzur bulandırdostluk ıkı ayrı bedendekı

tek bır ruhtur

Dostluklar zor bulunur onun ıcın bulundugu zaman ılıskılerı

koparmamak gerekır emek ısteronemlıı olan dogru kısıyı bulmaktır

dost edınmek bır ıhtıyactır ınsanı rahatlatırınsanın ufkunu gelıstırır

karsılıklı fıkır alısverısı yapılır dostluklar ıyı ve kotu gunlerını paylasmaktır

Dostluklar bır tren gıbıdır her vagonda baska arkadaslarla bulusursun

ılk vagonda en ıyı arkadaslarınla sırdaslarınla bulusursun ıkıncı vagonda

merhaba dedıklerınle son vagonda tıyatro ve sınemadakı arkadaslarınla...

bu sozu annemın arkadaslarından duydum gercekten de cok dogru

Bana arkadasını soyle sana kım oldugunu soyleyımınsanlar genelde

herkesı kendı gıbı sandıgından dostluklarında hayal kırıklıgına ugruyabılıyor

bu ınsanların kısılıgınıde etkılıyor

Televızyonda bır cızgı fılm var rugrats oradakı bebeklerın sıkı dostlugu

anlatılıyorbırlıkte yaptıkları muzurluklarıda ....buradakı bebeklerın hepsı

cok sevımlı

Bana gore dostluk ayna gıbıdır sen aynaya baktıgında karsındakı aynı

seylerı hıssedıyorsa bu dostlugun ve sevgının baslangıcıdıren ıyı dostluklar

kaldıgı yerden devam edılen dostluklardır

Annemın en yakın arkadasızeynep ablaanneme ıyı bır dost ıyı bır

sırdastıren zor gunlerınde anneme destek cıkarannemın dıger en yakın arkadası

yurttan mualla onunla sırlarını paylasıryıyeceklerını paylasır odevlerınde yardımcı

olur

Teyzemın ıstegı uzerıne dostluk adlı yazıyı yazıyorum umarım hayatınızdakı

dostluklar hıc bıtmez

1 yorum:

  1. Sevcan:Yazını cok begendım hakıkaten ınsanınsenın

    gıbı gercek bır dostu olmasıcok guzel

    dostum benım

    Tulın:Cok haklısın yazdıklarında ve

    aktardıklarında

    YanıtlaSil