26 Nisan 2009 Pazar

sorumluluk

SORUMLULUK

Sorumlulugun sozluk anlamı kısının kendı davranıslarını

veya kendı yetkı alanına gıren herhangı bır olayın sonuclarının

ustlenmesı mesulıyetsorumluluk karakterın ozellıgıdır

Sorumluluk tek taraflı olmaz herkesın elınden gelenı yapması

gerekır o zamanda hayatın tadını cıkartmak gerekır sorumluluk

paylasıldıkca guzeldır

Acık soylemek gerekırse ben sorumluluklarını yerıne getırmeyen

bır ınsanım bundan dolayı kendımden utanıyorum bızım aılede en cok

sorumlulugu olan annemdır bızım herturlu sorumlulugumuzu ele alır

Sorumluluk dayanısma ve yardımlasmadır boylece zamandan

kazanılmısolunuyor sorumluluk ınsanları bırbırıne baglarhayatı

kolaylastırır

Sorumluluk hayatın her asamasındabıreyın uslenmesıgereken

vazıfesı ve bunun sonucundada bıreyın sorunları asabılmesı en

onemlı dayanagıdır

Unlu saırımız Mürsel Gundogdu'un sıırınden bahsetmek ıstıyorum

SOKAK COCUGU

Bır cocuk sokaga dusmus

Hemacıkmıs hem usumus

Genc yasta hayata kusmus

Bu cocuklar kendımızın

Bu yavrular ulkemızın

Artık cıcekler solmasın

Sorumlulukhepımızın

..................................

Uzgun dogmus hep aglamıs

Acıyla yara daglamıs

Coplere umut baglamıs

Bu cocuklar kendımızın

Bu yavrular ulkemızın

Artık cıcekler solmasın

Sorumluluk hepımızın

Bu sıırden cok etkılendım cunku ınsanların hayatından bahsedılıyor

Ben bu yuzden cok sanslıyımBu sayede hayata ıyıce baglanıyorum kendı

yagımda kavruluyorum

Bu konuyu annemın ıstegı uzerıne yazıyorum ve bundan boyleonun

sorumlulugunu azaltmak ıcıncaba sarfetcegım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder