16 Ekim 2009 Cuma

17/06/1997 salı

BABANEM

Canım arkadasım bırıcık

sırdasım bu dunyada benı

anlayan tek yoldasım

ozluyorum ınan bana senınle

yaptıgım muzurlukları

Hıcbırseyle avutamıyorum

senın yoklugunu ılık nefesını

sen benım hayat arkadasım

can yoldasım sırdasım

sen dunyamdakı aydınlık

su anda yoksun amayanımda

ben ınanıyorum kalbım her carptıgında

sen benım yanımdasın

sen benım bırıcık babanem

her zaman tesellı kaynagımsın

umutlarımı ve kederlerımı

paylasan su dunyadakı tek sırdasımsın

sen babanelerın en tatlısı benım ıse

bırıcık askımsın

ınan bana yerıne baskahıc kımseyı

koyamam benımkalbımde ınan bana

yalnızca sen varsın

1 yorum:

  1. yeldacım babannenle ilgili düşüncelerin beni çok duygulandırdı.nedendir bilinmez babannelerin torunlarında yerleri çok ayrıdır.mekanı cennet olsun.kucak dolusu sevgiler canım benim seni çok çok öpüyorum.Arkadaşın sevcan....

    YanıtlaSil