9 Kasım 2009 Pazartesi

roman

ÖTEKİ

Kendimi şimdiye kadarbir yazar olarak gördüm

Oysaki ne kadar çok yanılmışım bunun sebebi

sevdiklerimin beni cesaretlendirmesi Bu kitabı

keşke ben yazsaydım

Açık olmak gerekirse ben okumayısevmeyenlerdenim

ama bugun bu tabuyu yıkıyorum.

Ilk defa televizyon seyretmenın yararını gordüm

Derya Baykal' ın Deryalı Günler programının konugu

Ece Vahapoglunu tanıma fırsatını buldum özellıkle

yazdığı "öteki" adlı kitabı .....

Kısaca konusu modern kadın ile teseddürlü kadının

hayatlarından kesıtler sonderece akıcı bır dılle yazılmıs

bır solukta okunuyor

Gelelim Ece Vahapoğlu hakkındaki bilgilere

Gazeteci, istanbul'da doğdu işletme okuduğu

American University of Rome'u birincilikle bitirdi

Fransa'da uluslararası iliskıler yüksek lisansı yaptı

Köse yazarlıgı tv ve etkinlik sunuculugu yapıyor

Bes dil biliyor

Eserleri:

-Yabancı Dil Ögrenme Yolları(2002)

-Bugün Zengin Ol(2004)

-Ece'nın VIP Konukları(2007)

Ayrıca 2001 yılında JCDerneği tarafından

"Türkiye'nin En Basarılı Gencı" secıldı

Kitaptaki karakterlere gelince iki tip kadın var

(Esin ile Kübra)

Esin, modern görüşlü bir kadın Ataturkcü

onunla aynı fıkırdeyim

Kübra,dindar bir kadın bası ortülü bes

vakit namaz kılar.

Kitabın bende bıraktığı izlerden bahsedecek

olursam iki farklı gorusun bir catı altında toplanması

tek bır vucut olmak gıbı....

Bu kitap beni gerçekten çok etkıledı.Tüm insanların

birarada yasaması gerektıgını anlatıyor.Herkesin bu

kitabı okumasını tavsiye ederim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder