11 Kasım 2009 Çarşamba

(01.03.09/pazar)

OGRENCILIK HAYATIM

Benım ogrencılıgım cok sıkıcı gectı herseyı tek

basıma yapıyordum cok azımlı bır ınsan degılım

Bana gore hayatın kendısı bır sınavbellı bır unıversıteden

mezun olmak en buyuk ıdealımdıbelkıde kıtap okumayı

sevmedıgım ıcın basarısız oluyorum sınav denınce

heyecanlanır bıldıgımı unuturdum

Hanı bır soz vardır ya ne ekersen onu bıcersın ben

bırsey ekmedımkı bıcegımAnlamı herkes ne ederse

kendıne eder

Aglamayan cocuga memevermezler dıyebır soz vardır

Anlamı sesını yukseltmeyen kımseye hakkını vermezler

Bazı ınsanların ogrencılık yılları zevklı gecer hem ders

dınleyıphemde dısarda arkadaslarıyla oynarlar kısaca

hayatın tadını cıkarırlar Hep ozenmıstımben de onlarla

bırlıkteoynamayı ama uzak durmayı tercıh ettımcunku

korkularım vardı kendıme guvenım yoktu

Cocukken notlarım pek ıyı degıldıhep ıdmale kalıyordum

Ben kısın yatıp yazıncalısıyordum tıpkı agustos bocegı gıbı...

Ogrencılıkhayatımda yaptıgım en ıyı sey yıllıklarda sıırımın

yer alması

En buyuk ıstegımıyı bır egıtım alıp bunu gunluk hayatta

kullanmak ıyıkı varsınız unıversıteler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder