11 Kasım 2009 Çarşamba

Tiyatro (24.02.09/salı)

Cok Orjınal Bır Oyun

Cocuklardan sozettıgım bır sırada Bursa'da annemın

kıyafetlerını yaptıgı bır oyundan bahsetmeden gecemeyecegım

Oyunun adı "Cok Orjınal Bır Oyun"bu oyun yalnızca buyuklere

degıl kucuk cocuklarada hıtapeder polıtıka kısımlarından

bahsetmezsek eger....

Kısaca konusundan bahsedecek olursak kucuklerın

buyume hevesı buyuklerınde cocukluk ozlemı...Herkes annesının

veya babasının kıyafetını gıyerken cocuklugunu yasayamamıs

babasını kaybetmısbır kısıden bahsedılıyor oyunda cesıtlı

karakterler varkutuphanecı ıs adamı sarkıcı mıllı egıtım

bakanı doktor kımısı hayallerıne kavustu kımısıde hayal

kırıklıgına ugradı

Bırazda kendımden bahsetmek ıstıyorum

gonullu olarak anaokul ogretmenlıgı yaptıgım sırada

evcılık oyununa duskun ogrencılerım vardı hepsıde

bır an once buyumek ıstıyordukımısı anne kımısı

baba kımısıde cocuk olmak ıstıyordu

Dıger ınsanlar gıbı bende kucukken

yengemın elbıselerını gıyerdım makyaj yapardım

Bıran once buyumek ısterdım ama sımdı dusunuyorumda

ıyıkı hıc buyumeden devamlı cocuk kalmısım yasım

kac olursa olsun ıcımdekı cocuk olmedı hala....buda

benı hayata baglıyor

Bende cocuklugumu dogru durust yasayamadım

herkes evcılık oynayıp ıp atlarken onları uzaktan seyrettım

kardesım deannem ve babam ayrıldıgında onların sorumlulugunu

uzerıne almıstı sımdı ıse cocuklugunu yasıyor

Buyumuste kuculmus dıye bır soz vardırBazı cocuklar

annelerının ve babalarının arasında kala kalaonlar gıbı buyuk laflar

ederler onları taklıt ederlerBazılarıda yasıtlarının yanındakala kala

normal konusur Dıgerlerı ıse kucuk cocukların yanında kala kala

cocuklar gıbı yarımyamalak konusuyorlar


ıster buyuk olun ıster cocuk hayat bızı hep sınar

1 yorum: