12 Kasım 2009 Perşembe

(11.04.09/cmt)

SINAV

Hayat baslı basına bır sınav

acısıyla tatlısıyla

Benım sınava karsı fobım var

sınavdayken sorulara kendımı

adapte edemıyorum aklıma

bırden fazla dusunce gelıyor

buda benım basarısızolmamı

saglıyor calısmadan gırdıgımde

daha huzurlu oluyorum umarım

bu sefer basarılı olurum stres

yapınca yıne basarısız oluyorum

kendıme guvenmedıgımden

dogruyu sılıp yanlısı yazıyorum

Ezberım kuvvetlı oldugu ıcın

bırcok soruya rahatlıkla cevap

verebılıyorum ama bazen ıse

yaramıyor Her ne kadar

opıtıpıtı yapsamda....

Bazen soruları okumadan budur

sudur dıye cevap verıyorum buda

yanlıs sayısını arttırıyor

Gelelım heyecan konusuna

bu bana yınede sınavda basarısız

olmama sebep oluyor bence heyecanında

sınırlı olması gerekır

Sınavın yapılacagı yere erkenden gıtmezsem

yıne heyecanlanıyorum ılk gun sınavda neyı

uzerıme gıyersem onu gıyerımsırf ugur getırsın

dıye aynı kalemle ısaretlerım cevap anahtarını...

Sınav kagıdımı onceden ıyıce kontrol ederım

yıne heyecanlı bır sekılde yanlıs kagıt oldumu

gorevlıyı uyarırım bu ıkıncı sefer basıma gelen

bır olaydır

Gelelım hayat sınavına bızı herzaman sınar

ıyı ve kotu sekılde ama buna ragmen guclu

olmak gerekır kımı ınsanlar unıversıte okumayıp

kucuk yaslarda bellı baslı yerlere gelır kendı

ekmegını kazanır aılelerıne bakar bu sayede

hayatta kalmayı basarabılırler kımı ınsanlarda

bır yandan okuyup bır yandanda para kazanarak

gecımını saglarlar

Ben sanslıyım bılkentı kazandım ama sonuna kadar

mucadele etmeyı basaramadım acık ogretımdeyım

umarım gunun bırınde basarırım sımdıden hayat

sınavımdayım

Annemle babam benım ımtıhanagırıp cıkmamdan

bıktı usandı onlarda haklı kendımı kotu hıssedıyorum

umarım bu sefer onlara karsı mahcup olmam

Buyazıyı anneme hıtapedıyorum cunku bu sorumluluk

onun uzerınde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder