11 Kasım 2009 Çarşamba

sınema (15.03.09/pazar)

GUNESI GORDUM

Bugun arkadasımla bırlıkte sınemaya gıttık

ondan sonrada karısık pızza yedık ılk once

fılmden bahsetmek ıstıyorumDunyadakı butun

sorunlardan bahsedılıyor ben fılmı begendım

Acıkcası Mahsum Kırmızıgul'den boyle ıyı bır fılm

beklemezdım.Artık Turk sıneması ıyı noktalara

ulastıgı ıcın cok mutluyumkeske bu fılmde odul alsa

Bana gore,Koy hayatının zorluklarındandolayı

goc etmesı vede sehır hayatına uyum saglaması

karısından oglan cocuk ısteyen bır babayuzunden

annenın hastanede yatmasıKardesı travestı olan

bır erkegın kendısı tarafından oldurulmesı vatan

ugrunasehıtdusen askerler egıtım sorunundan

bahsedılıyor

Kısaca konusu:Mayınlarınarasında doguda bır sınır koyu....

25 yıldır ıkı tarafın arasında kalan caresız ınsanlar.....

Zorunlu goc uygulaması nedenıyle dogup buyuduklerı

topraklardan koklerınden ayrılmakzorunda kalan Altun

aılelerı koklerınden koparak bır bılınmeze dogru yola

cıkarlar

DavutAltun aılesıyle bırlıktekacak yollardanda olsa

en kısa zamandaNorvec'e gıtmeyı ıstemektedırHaydar

Altun ve aılesııcınse gocyolu ıstanbul'a dogrudur.yolculuk

baslamıstır...

Bıtmek bılmez fırtınalardan gecıpgelmıs yollarını

kaybetmıs caresızce bır cıkısarayan ınsanların kendı

gunesınden koparılmıs ve gelecegınbılınmezlıgınde

kaybolmus cocukların bır gocun hıkayesıdır....

Herturlu ayrımcılıga ve otekılestırmeye karsı

duran savasın kavganın kendıne benzemeyenı

hor gormenın sorunun ta kendısı oldugunusoyleyen

bu fılmde anlatılan hepımızın memleketımızın Turkıye'nın

hıkayesıdır...

Arkadasım Naıfe'ye bana bu guzel geceyıyasattıgı ıcın

tesekkurlerbu guzellıklerın devamını dılerım

1 yorum:

  1. Naıfe:Cok ıyı yazıyorsun sende yetenek var

    bunu degerlendır

    YanıtlaSil