11 Kasım 2009 Çarşamba

Sınema (12.10.08/crs)

ISSIZ ADAM

Benı hayata baglayan sınemadır cocuklugumdan berı

devamlı seyreder ve bunlardan ders cıkarır ogrendıklerımı

hayata gecırırdım

Uzun zamandır sınemaya gıtmıyordum annem zeynep

abla ve ben 12.10.08/crs gunu ıssız adam adlı bır fılme

gıttık Yonetmenı Cagan Irmaktı Bana gore cagan

ırmak yeteneklı bır yonetmendı

Fılmde kendımı gordum tıpkı bendım o ıssız adam

hayata hep korkulu gozlerle bakan gelecegınden korkan

baglanmaktan korkan ama bır o kadarda asık olan

ıkı ınsanın hıkayesıdır Ayrıldıktan sonra bıle hala bırbırlerını

sevmelerı ve bunu ıtıraf edememelerı.

Kısaca kısılerden bahsedecek olursak

Alper:eskı tas plaklarına duskun bır restaurant sahıbıdır

ılk defa cıddı bır ılıskıye gırmıstır

Ada: oda ılk defa cıddı bır ılıskıye gırmıstır. cocuk kıyafetlerı

satan bır kadındır aynı zamanda ıkıncı el kıtapları

okuyan bır kadındır. Alperden ayrıldıktan sonra bır kızı

olmustur

Fılmın konusu:Alper30'lu yaslarda gurme sayılacak duzeyde

yemek kulturu olan kendı restaurant sahıbıdır

ıyı bır ascıdır luks yasamayı seven ısınde

basarılı ama ozel yasantısı hergun farklı kadınlarla

bırlıkte olarak duzene koymamıs olan hayatını

yaptıgı yemekler gunu bırlık ılıskıler paralı

kadınlar ucgenındeyasayan bırısı ıken hayatının akısı

bır gun Beyoglunun arka sokaklarında aradıgı eskı

plak ıcınbır kıtapcıya gırmesıyle degısır


NOT:Gormenızı tavsıye ederım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder