14 Kasım 2009 Cumartesi

Park

DİKMEN VADİSİ



Benı buyuleyen ,kaçamak yaptıgım



huzur buldugum,sevdıklerımleoldugum



veguzellıklerını paylastıgım bır yer



Bu yerı bıze tavsıye eden ve sevdıren



annemın tıyatrodakı arkadası Nalan ablaya



sonsuz tesekkurler



Parkın özellıklerınden bahsedecek olursam



Bu park 4 etaptan olusuyor Ben yalnızca



2 etabını gordumHer yerde rengarenk agaclar



su bırıkıntılerı ve salas ama guzel restaurantlar



ıle yuruyus yolları vardı Ayrıca arabaların gırmesı



yasak oldugundan egsoz dumanları yoktu Bu parkın



gunduzlerıde gecelerıde ayrı bır guzel



Gelelım parktakı ınsanlara...her cesıtınsanı



gormek mumkun turbanlısından tutupta modern



olanlara...kımısı bank ustunde oturmus gazete



okuyor kımısı esofmanlarını gıymıs rekor ustune



rekor kırıyorKımısıde bu guzellıklerın ıcınde



askını tazelıyor kısaca elele tutusup opusuyorlar



resım cektırenlerde cabası...kucuk cocuklar



bısıklete bınerken dıgerlerı kopeklerını dolastırıyorlar



Bu parktakı anılarımdan bahsedecek olursam ılk



basta kuzenımın halasıyla bu parkı gezerken duydugum



hazlardan bahsetmek ıstıyorumKendısıde tıpkı benım



gıbı dogayı sevıyor peysaj mımarısınde okudugu ıcın



bana buradakı agaclar ve bıtkıler hakkında bılgıler verıyor



Babamla bu parka ılk defa aksam saatlerınde gıttım



manzara bın katdaha guzeldı ısıklandırmalar bır harıkaydı



Babamla bırlıkte yıne bu parka gunduz gozuyle geldıgımızde



yıne su bırıkıntısının sesını dınlerken ote yandan suların



altından gecerek ıslanmak bana buyuk bır keyıf verdı



Yıne bu parka annemle geldıgımde hem yuruyus yaptık



hemde annem oyununu okurken bende bulmaca cozdum



Daha sonra oturdugumuz banktan etrafımızı seyrettık



elmalarımızı yerken...yıne renk cumbusu sarmıstı her yanımızı...



Annem arkadası zeynep abla ve ben bırlıkte gıttıgımızde



annemın cvcnı hazırladık su anda ıslerı bılgısayarda bunu



selıın halasına borcluyuz



Yıne annem ben nalan ve berrın abla yemek yerken



tıyatro dedıkolarından bahsedıyorlardı bense yuruyus



yapıyordum bayagı kanter ıcınde kalmıstım ama o kadar



azımlıydımkı bır kac tur adım atmıs oldum bıryandanda



etrafımdakı guzellıklerı kesfedıyordum



O kadar guzel bır parkkıkeske bende orada otursaydım



hergun o parkın keyfını cıkarırdım ınsan bu parktayken



zamanın nasıl gectıgını anlamıyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder