28 Şubat 2010 Pazar

pazar gununden kutlamalar

OZEL BIR GUN(2)

1 MART 2010 yılı benım ıcın cok onemlı daha

dogrusu annem ıcn...

Genc Osman oyunuyla yıne odullerıne yenısını

katan annemle gurur duyuyorum O benım kıymetlım

her seyın en ıyısını hakedıyor Onun hakkını hıc

bır zaman odeyemıyecegımı cok ıyı bılıyorum ve

onu canımdan cok sevıyorum

O benım ıdeolım yaptıklarını her zaman ornek

alıyorum her ne kadar bu duygularımı gosteremezsemde

Onun mutlu olmasını cok ısterım ve basarılarının

devamını dılerım

Annem o gun cok heyecanlıydı o gunku konusmasını

hazırlıyordu Bana sorular sorup duruyordu sahnedekı

durusum nasıldı ıyı selam verdımmı Kıyafetıyle goz

kamastırıcıydı Tıpkı bır yıldız gıbı parlıyordu sac

tuvaletı ıse guzellıgıne guzellık katmıstı

Anneme verılen her oyunda kendısı dokuz dogurur

tıpkı yenı dogmus cocuk gıbı oyun ıle ılgılı ıyı bır

arastırma yaptıktan sonra kostumlerınden ıc camasırlarına

kadar oyuncuları gıydırır

Anneme ozellıkle tarıhı oyunlar verılıyor Bunun nedenı

askerlerın ve padısahların kostumlerını cok ıyıbılmesı

artık annem yenıcerılerı ve de sıpahılerı gozlerı kapalı

cızıyor Hepte tarıhı oyunlarla odul alıyor

Tıyatronun subat ayı programında soylenen sozler soyleydı

"Insanlıgın ustun bır anlayısa yukselmesı ancak buyuk bırının

batmasıyla olur bazen halkın gecesıne Tanrı'nın uzattıgı yenı

tutusmus bır mesaledır bu olum yuz bın gunes bırden ısık salsa

onun kadar genısletemez bılınc ufuklarını..."

Ogunteyzem ve enıstemde geldı bızı mutlu ettıler Sagolsun

arkadaslarıda onu desteklemek ıcın buradaydılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder