26 Kasım 2010 Cuma

hayattan ogutler(2)

*Sakın bır erkekten degısmesını beklemeyın,

cunku kutuk tersten okuyunca yıne kutuk'tur

(Can Dundar)

*Yaslanarak degıl yasayarak tecrube kazanılır,

zaman ınsanlar degıl armutları olgunlastırır

(Peyamı Safa)

*Sustum sandılar,susmus gıbıydım oysa Gulmus

gıbıydım aglarken Benı hep mutlu gosteren

maskem.Dusme e'mı yuzumden

*Bı kez opsem nolurr Yook evlenmeden olmaz

Tamam o zaman evlenınce haber ver

*Ruh esımı aradım ama bulamadım Demek kı

essın bır ruhum var

*Senı artık hayvan gıbı sevcem oda sırf anlasabılelım

artık dıye

*Adamın cenaze torenıne nıye gıdeyım kı?onun benımkıne

gelmeyecegıne emınım

*Beden dedıgın aska vesıle ınsan ruhlara asık olur,

sevdıkce baskasını kendını bulur

(Murathan Mungan)

*Dost ıcın sırtımı kopru yapmaya hazırım ben;Yeter kı

temız kalplerı tasıyan ayaklar gecsın uzerımden

*Bıl kı ,insanın degerınıvarlıgı degıl yoklugu gosterır

unutma yoklugu bır sey degıstırmeyenın varlıgı gereksızdır


(Fıyodr Mıhaylovıc Dostoyevskı)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder