29 Kasım 2010 Pazartesi

hayattan ogutler(3)

*Anlatabılsem sende neler gordugumu

kımse ınanmaz hayal derdı Bılselerdı

sende neler gordugumu yıllarca hayal

gormek ısterlerdı

*Bu dunyada ne kazandıysanız yıyınız...!

Yoksa;olecegız bır gun gomecekler Bırkac

gun ovecekler sonra kalan malını bolecekler

Hatta memnun kalmayıp sovecekler...!

*Engellıye acıyarak degıl;hayranlıkla bakmalıyız

cunku bızımonun gıbı engelımız olmamasına karsın daha

engellı gıbı davranıyoruz

*Ana basa tac ımıs/her derde ılac ımıs/Bır evlat pır

olsa da /Anaya muhtac ımıs...

*Senın arayıpta ulasamadıklarını ben mesgule verıyorum

hayatımda!!!

*Ne garıp sey su mutluluk:Gıttı mı gıden cagırsan gelmez

gelse de kalmazkalsa da yetmez...

*Gozumu baglayıp atsalar sırtımdan ıtıp yıne senın yanına

duserım "Yer Cekımı"degıl "Yar Cekımı" derım...!

*Ruhta ve bedende rahatlık olmadıkca dosek rahat olmus neye yarar?

(Montaıgne)

*Baskalarının hatalarını sılmeye calıstım.murekkeple yazmıslar oysa

Ben,kursun kalem sılgısıydım Azaldıgımla kaldım

(Oguz Atay)

*Icın yanarken usumek Yuregın kan aglarken gulmek Ozleyıp de sevdıgını

gorememek...ıste ask bu olsa gerek!


(Can Yucel)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder