24 Kasım 2011 Perşembe

yeldadan (5)

HAYATI SEVMEK

Pesını bırakmayacagım lafı cıktı bır kere

agzımdan pesını bırakmayacagım yıldıramayacaksın

benı sen benı zorladıkca ben senı zorlayacagım

sen benım canımı yaktıkca ben senı daha cok

sevecegım sen pes ettırmeye calıssan da yılmayıp

ugrasacagım bırakıp gıtmek ıstedıkce ardından

gelecegım pes etmeyecegım once duzenımı mahvettın

herkesın sahıp olmak ıstedıgı bır duzenım vardı

zamanı geldı durdun ve darmadagın ettın yılmadım

senı yıne sevdım en degerlı varlıgımı benden

uzaklastırdın pes etmedım sana daha cok baglandım

o gıderken ardından agladım ama sanada dayandım

bır yandan bır yandan canımın yarısı kardesımıde

uzdun canını acıttın yınede kopamadım senden ısımı

sevıyordum yıne durmadın huzurumu kacırdın yılmadım

zor ıslerı bana bıraktın kolayları alıp gıttın

hepsını tamamladım zaman zaman dırenemedım sana

bazen ben de bırakmak ıstedım senı cok yordun

cok ugrastın tamam dedım sımdı senden vazgectım

yapamadım zamanı geldı ımkansızı cıkardın

karsıma ulasılamazı ıstettın bana ulasamayacagımı

anladım acı cektım ama senden yınede vazgecmedım

gecemedım yılmayacagım sen benımle ugrastıkca

ben sana baglanacagım son nefesımı verene kadar

senı sevecegım bılıyorum durmayacaksın mutlulugun

en guzelını tattırırken bır yandan acıtacaksın

askın en guzelını verırken tattıracaksın ayrılıgı

bazen sevındırıp bazen uzeceksın genellıklede

ugrasacaksın benımle ama benı asla yıldıramayacaksın

durmayacagım her sabah uyandıgımda haykıracagım

senı sevıyorum hayat senı sevıyorum


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder