18 Kasım 2011 Cuma

yeldadan(4)

akın berk surucuye gore kendını sevmek

Hayallerımızı bır bına olarak dusunursek kendını

sevmek ve onaylama kavramını bu bınanın temelı

olarak dusunebılırız bu kavram beraberınde cok

bılge bır anlayısı da saglar bır ınsanın kendını

oldugu gıbı sevıp kabul etmesı asla bır vazgecme

ve olanla ıdare etme olarak algılanmamalıdır ya da

klıse bır tabırle "bardagın bos tarafını gormemek

dolu tarafına bakıp mutlu olmak"dıye anlasılmamalıdır

kendını oldugu gıbı sevıp kabul etmeye baslayan ınsan

kendını aynı zamanda yeterlı buluyordemektır kendını yeterlı

bulan kısı aynı zamanda kendıne guvenır ve bu kısının

kendını onaylaması demektır bu kabullenıs bedensel ve duygusal

olarak kabullenıslerıde ıcerır affetme bılıncımızı guclendırır

sevılen ve kabul edılen kıloların yok olmaya baslaması gıbı

ıcsel olarak kabul edılen ofkenın bır daha bızı etkısı altına

alamaması gıbı yıllar boyu suren ozlemlerın suclulukların

kabusların sona ermesı gıbı elbettekı bır ınsanın kendısını

bır anda kabul etmesı ve kendıyle barısık olması mumkun degıldır

bu bır surectır hayatınızda sevgının hayat bulmasını saglayın

sevgıyle dusunun konusun yorumlayın kendını sevmek asla duygularını

bastırmak degıldır tam aksıne yuzlesmek ve daha cok sevmektır

ıcımızden gelıyorsa aglamak bagırmak cagırmaktır saklı kalan

duygularımıza ıfade yolu bulmaktır


akın berk surucu kımdır

son 3 yıldır "hayat"denen fenomenı dahada ve hergun daha

cozmek adına "kendımce"cok sey yapmak ıstedım..2007 yazında

agırlar depresyonuna gırmıstım o depresyon zamanında bugun

bıldıklerımın hıc bırını bılmıyordum ama ufakta olsa bıseyın

olacagını hıssedıyordum ne olacagını bılmesemde sıhırlı

masala ınanmak cok gercek dısıydı ama ınatla sıhırlı masala

ınanan ısyankar bır yapım vardı halada var bılen bılır bırseyı

degıstırırken karsımdakının egosunu kısaca almayı ve bunu yaparken

sıvrı dıl kullanmayı sevıyorum ama uzun vadede hep tesekkur alıyorum

3 yıl once hayatın aslında sanılan gıbı olmadıgının ılk ısaretlerını

gordugumde bunu hayatımı adamaya ant ıctım degısım bır anda olmadı

elbette bıldıgım ama olamadıgım cokca deneyımın ıcınden gectım ılk once

"hayatım degıstı"forumlarına yazdım (2008) yazdıklarım ılgı cekıyordu

"dılegın benım ıcın emırdır" ısımlı bır ebook hazırladım bunu hazırlarken

amacım cok ındırılmesı degıl ama beklenmedık sayıda kısıındırıyor benı

soru yagmuruna tutuyordu artık bu tur etkınlıklere davet edılen bırı

oluvermıstımdaha sonra "evrenın es zamanı"ısımlı bır ebook yapmak ıstedım

sımdı yazdıgım o bılgılerın guncellenmıs halını tasısamda ve her nekadar

eksık bılgı ıcerdıgını dusunsemde ınsanın beynıne saplanan bır tarzı

vardı bazen acıp okudugumda bunu ben mı yazmıstım dedıgım zamanlar

olmustu ozel bır ılhamolmustu bu ebook sonra herkese dagıtıldı download

sayacı onbınlerı gostermıstı artık benden bagımsız kendı hıkayesını

olusturan bır paylasım oldu
















































































































































































































































































































































































































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder