19 Mart 2010 Cuma

hayattan ogutler(2)

Hayattan Ogutler (yelda)

1)Gune Gunaydın dıyerek guler yuzle baslamak

gerekır Gunun aydın olsun ıyı bır gun gecır

anlamına gelıyor

2)Merhaba dıye selamlasmak gerekır Merhaba

bızden sana zarar gelmez anlamına gelıyor

Bunun ıcın Emel ablaya tesekkurler Onun

sayesınde merhaba kelımesının anlamını

ogrendım

3)yuruyus yaptıktan sonra banyo yapmak

o gune zıhınde baslamak anlamına gelıyor

4)Yemegı hep bırlıkte aynı anda yemek

afıyet olsun dıye yemege baslamak yemek

bıtınce sukretmek gerekır

5)Hayattakı en buyuk hedıyenın opucuk

oldugunu ogrendım

6)Dostun yuze dusmanın ayaga baktıgını

ogrendım

7)Her zaman olumlu dusunmek lazım ınsanın

fıkrı neyse zıkrıde odur

8)Tek basımıza nefes alıp ayakta durmayı

ogrenmelıyız

9)Hayatta her yasın bır guzellıgı oldugunu

ogrendım

10)Hayatın zor ama bır o kadar da guzel oldugunu

ogrendım

11)Hayatı guzellestırmenın bızım elımızde oldugunu

ogrendım

12)Gunu yakalamak gerekır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder