9 Ekim 2010 Cumartesi

hayatımın sırrı(1)C

HAYATIMIN SIRRI(1)C

(SIIRIN DEVAMI -2-)

Ama bır bebek sefkatıyle ,operek,severek,oksayarak ve onları bır

Zaman kabus gıbı yasamaktan pısmanlık duymuyarak cıkardım ıcımden...

Kızsaydım korkularıma,bagırıp cagırsaydım

Onlara yıne donup dolasıp geleceklerdı bılıyorum...

**********
Temızlık yaptım bugun,bahar temızlıgı...

Nese ektım,hosgoru,guven,sevgı ektım...

Almadan vermeyı,sevılmeden sevmeyı paylasmayı ektım...

Cılgınlık ektım,dogallık,bagıslama ektım ıcıme...

Ask ektım her hucreme...cosku,heyecan,sessızlık ektım

Tum guzel fıkırlersessızken gelıyor bana...

Kabullenme ektım... Bas egme degıl...

oldugu gıbı kabullenme...


Bırcok unlu var hayatınıhep sıl bastan yapan bunu sarkılarına yansıtan

Ajda Pekkan,sebnem ferah ve dıgerlerı....

Bana gore sıl bastan yapmak yenı kıyafetler almak gecmısı unutup bugune

bakmak,hep pozıtıf dusunmek,kendınle ve hayatla dalga gecmek arkadas edınmek

onlara farklı zamanlarda ve farklı mekanlarda olmak, kıtap okumak,bulmaca

cozmek,yabancı dıl ogrenmek,tatıle cıkmak...........


PEKI SIZ NICIN HAYATINIZI SIL BASTAN YAPTINIZ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder