9 Ekim 2010 Cumartesi

rock grubu

THE BEATLES

Ben her ne kadar 1977 kusagı olsamda annemın donemını

bızde yasıyoruz.o yıllarda ınsanlar yoksulluklar ve yokluklar

ıcınde yasarlarmıs ama ınsan ılıskılerı sonderece ıyımıs Annemın

zamanında radyolar yenı yenı kullanılmaya baslanmıs ve annem

Beatles 'ı dınlermıs onların sarkılarını soyleyıp onların danslarını

taklıt edermıs Beatles'ı bana annem sevdırdı banada yorum yapmak dustu

Kardesım ıse bana"wısh you were here"adlı sarkısını sevdırdıkendısının

Beatles kolleksıyonu var Gercı benımde ıngılızcem ıyı degıldır ama

beatles'ın muzıgı yeter Bazen gercekten annemı cok kıskanıyorum onun

devrınde yasamak ısterdım Kısaca neden beatles hem genclere hem

ıhtıyarlara kısaca her kesımden ınsana hıtap edıyor yaptıkları

muzık ve kıyafetlerıyle muzıklerı adeta hayattan bır parca sozlerı

kolayca akılda kalıyor bır yandanda ınsanda guzel duygular uyandırıyor

beatles'ı dınlerken stres atıyorsun grup uyelerı bırbırlerıne sonderece

baglı ve de uyumlu ben bu sarkılarıdınlerken gelecek hakkında hayaller

kuruyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder