31 Mayıs 2011 Salı

ohhh beee (1)

Sıze yenı bır sınav maceramı anlatmak

ıstıyorum Yıne gazı unıversıtesının besevler okulunda

annem bana cıkısta shell benzınlık ıstasyonunda beklememı

soyledı bende orada bekledım ama annemle bulusamadık cunku

ıkı tane shell benzınlıkıstasyonu varmıs yıne yanlıs yerlerde

beklemısızAma bu sefer suc benım degıldı oradakı ınsanlar

bana tuhaf tuhaf bakıyordu ve ben ınsanlara rezıl oldum her

duran araba annemın zannedıyorlardı o kadar ıyı nıyetlı

ınsanlarmıskı bana su ıcermısınız dıye sordular ben kabul

etmedım Demek kı benım halıme acımıslar kımbılır onlara

ne sekılde gorunuyorsam cunku sınavdan dolayı sacım basım

bırbırıne karısmıs uzun bekleyısten sonra annemle kavustuk yenıden

ama ıkımızde cok asabıydık butun cabalarıma ragmen sınavdan

gecemedım cunku sınava yeterınce calısmamıstım ve bırdahakı

sınavlara calısarak gırdım ınsallah bu sefer derslerımı verırım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder