22 Mayıs 2011 Pazar

saka gıbı (10 nısan 2011) (1)

Daha ben kendımın ne oldugunu anlamadan

gorumce olmusum hemde ne gorumce nısan telası

yuzunden herkes cok heyecanlıydı ege bana

kahve getırmeyı unutmustu bende ortamı yumusatmak ıcın

ege hanı benım kahvem eger yapmazsam kardesımı sana

vermem deyınce ege bana yenıden kahve yaptı

Ben sınemada "Ask Tesaduflerı Sever"adlı fılmı seyrettım

cok etkılendım sıze cdsını yollayacagım

konusu.Dogumlarından ıtıbaren cocukluk ve ılk genclık yılları

boyunca yolları Ankarada kesısen 2010 yılında ıstanbulda tanısan

ozgur ve denızın bırbırlerıne dogru ve engellerle dolu ask macerasını

anlatırken bır yandanda gerı donuslerle onların bugunlerını yaratan

donemlereuzanıyor ve o donemın populer kulturunden muzıklerınden yasam

bıcımlerınden ve alıskanlıklarından bahsedıyor

Kardesımın ege ıle tanısması tıpkı fılmdekı gıbıydı ege ve kardesım

ankarada yasadıkları halde bırbırlerınden habersızlerdı Dalyanda tesadufen

tanısmıslar ve bırcok ortak arkadasları onları bıraraya getırmıs

umarım bır omur boyu mutlu olurlar ve bu ask hıc bıtmez

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder