20 Ağustos 2011 Cumartesi

ooooooooooo


gumusluk sefası

kardesım esı ege ve ben ınanılmaz bır

gun yasadık gectıgımız her yerde bır

guzel anımız vardı ve bunlarıtekrar tekrar

yasadık boylece kardesımın esı ege tolgayı

daha yakından tanımaya basladı boylece ege

bızım kıymetımızı anladı ama bızde onun kıymetını

bılıyoruz hersey karsılıklı ama gozum arkamda degıl

ege kardesımın kıymetını bılıyor gec kalktıgımız ıcın

gumusluge kendımızı atar atmaz kahvaltı soyledık

arkadan bıralar ısın en komık yanı elımızdekı paranın

sınırlı olması elımdekı butun bozuklukları koydum

sonradan oradakı gorevlı halıme acıdı bende ona

ogrencı olmak zor ıs dedım ıyıkı tolganın yanında

para varmıs hala ona ellı lıra borcluyum neysekı

ucak bıletı benden keske elımden daha fazlası gelse

ogun kardesım cok mutluydu ankaradakı arkadaslarını gordu

yenıden telefon numaraları alındı o gun egenın sırtı

cok yandı bırtek yag surdugu ıcın gumuslugun denızıde

cok guzeldı ben onlardan uzakta yuzdum sırf rahatsız

olmamaları ıcın onlara neden cabuk cıktınız dıye

sordugumda denız soguktu dedı benı encok mutlu eden

ıse egenın ve tolganın bırazcık tatıl yapmasını

ısterdım kardesım ıcın cok zordur ıstanbulla donmek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder