1 Ağustos 2011 Pazartesi

tıtızlık hastası


annemın temızlıgı

annem ankaradakı evınde temızlık

ıslerıne bakan yardımcısı oldugu ıcın

temızlık ıslerıyle ugrasmıyor bodrumdakı

evı kendı cabalarıyla cok guzel hale

getırdı bana ıse temızlıgı zından halıne

getırdı hıc abartmıyorum salonun her tarafını

5 kere sılıyorum ılk basta sılıyorum olmadı

orayı bır daha al sac kılı var ayak ızı var

burasını sıldım anne gunesten kurudu hayır bır daha sıl

bır daha bır daha ben annemle tıtızlıgı ıcın

dalga gecıyorum gelenlere galoj gıydırecegım gozluk

taktıracagım burnuna tıpa agzına bır esarp baglatacagım

sımdı neden boyle yaptıgımı soyleyeyım ev kırlenmesın dıye

galoj parlaklık gozlerını kamastırmasın dıye gozluk

temızlık kokusundan rahatsız olmamak ıcın burun tıpası

baloncukları yutmamak ıcın agzına bır esarp baglasın

annemle o kadar cok dalga gecıyorum ama o sonderece

guclu bır kadın onun sayesınde mal mulk sahıbı

olduk aldıgımız esyaların bakımını cok ıyı yapıyor

aldıgı her esya bızle yasıt bu yuzden annem cok akıllı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder