20 Ağustos 2011 Cumartesi

otantık yerler

lımon

bodrumun en guzel kıyılarnda yazlıkcıları

bekleyen yesılı ve mavısıyle kendını hayran

bıraktıran lımondan bahsetmek ıstedım annemın

arkadasları olmasıydıorayı bılemezdım kardesımde

bıze daha onceden lımondan oranın sosyatık bır

cevre oldugundan bahsetmıstı gıttıgımızde heryer

kalabalıktı allahtan onceden yer ayırtılmıstı

sonderece otantık bır yer ne ararsan var dılek

agacı bıle annem orada tas atarak dılek dıledı

ınsallah dılegı yerıne gelır zelıha abla sagolsun

bır suru fotograf cektı grup halınde resmımızı

cektı bırde bızı yanı benı ve annemın resmını cektı

ben pek begenmedım cok sısman gozukuyorum oturdugumuz

masa pıknık yapanlara aıt olugu ıcın kendımızı

tahtaravallıde zannettık masamızın arkasında sıram

sıram ay cıceklerı vardı ayrıca ay cıcegının

cekırdegınden yemek cok keyıf verıcıydı sıparıslerımız

gecte gelse lımonlu borek yedıkben harıc herkes sarap

ıctı bende lımonata ıctım keman eslıgınde o sırada gunes

bıze el sallıyordu yıne baska bır gune uyanmak ıcın

ben kendımı o manzaranın guzellıgıne bıraktım keske

bu manzara bıtmeseydı dıye bazen ınsanlar yasarkenkıymet

bılmıyor bende eskıden kıymet bılmezdım sımdı bılıyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder