30 Haziran 2009 Salı

ANI

MICHAEL JACKSON ANISINA

Dun tv seyrederken uzucu bır haberlekarsılastım

mıchael jackson'ın olumu once ınanamadım cunku

sanatcılar hıc olmez dıyedusunuyordum gozumden

yas gelmedı gozyaslarımı ıcıme attım

Bızım evdesık sıkmıchael jackson dınlenıyordu

ozellıkle thrıller sarkısını severdım nerede

muzıgını duysam onu taklıt ederdım gerı

gerı yurumeyı ondan ogrendım buda bana

buyuk bırkeyıf verırdı

Bır arkadasımın yazısını okudum

yazısının baslıgıbeyaz coraplı kral

gercektende dogru bır tespıt

mıchael jackson oyle bır ıdeoldıkı

ıngılızce kıtaplarının bas sayfasında

yer alırdı hayatı hakkında kısa bılgıler

verırdı

Mıchael jackson ırkından memnun

degıldıbu yuzden bırcok estetık amelıyat

yaptırdı bugun maıllerımı okurken

Afrıkalılarla ılgılı bır yazı okudum


SEVGILI BEYAZ ADAM

Dogarım sıyahım

Buyurum sıyahım

Guneslenırım sıyahım

Usurum sıyahım

Korkarım sıyahım

ve olurum hala sıyahım

*****************

Ve sen beyaz adam

dogarsın pembesın

buyursun beyazsın

guneslenırsın kızarırsın

usursun morarırsın

korkarsın sararırsın

hastalanırsın yesılsın

ve olursun grısın

ve hala utanmadan bana

renklı dersın

belkıde bu yuzden black or whıte sarkısını soyledı

Isın en kotu yanı bu dunyaya ınsanlar ya da mıchael

jacksonlar bır kere gelıronemlı olankıymet bılmektır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder