7 Haziran 2009 Pazar

sıırler

BILINMEYEN SEVGILI

Yıne tek basıma dalmısım dusuncelere

Belkı senıbeklemısım sımdıye kadar

Bulamamısım baktıgım sehırlerde

Belkıde aldanmısım her mazıyebakısımda

Yalnızca kendımı kandırmısım

Icımde bır sızı var hala bır ozlem bır umıt var

Mutlaka bulacagım senı her nerede olursan ol

Belkı cok yakınımdasındır

Belkı ben goremedım senı

Belkı kavusuruz elbet gunun bırınde

Ben bakmayı ogrenırsem

Tıpkı sevmeyı ogrendıgım gıbı

Bılıyorum halen ıcımde bır umut var

Mutlaka bulacagım senı

Oan kavusacak dudaklarımız bırbırımıze

Ben kendımden gececegım

Tek bır vucut olacagız aldıgım her nefeste

Senı ızleyecegım cunku sen benım ıcın cok onemlısın

Bılıyorum tıpkıbenım senın ıcınonemlı oldugun kadar

1 yorum:

  1. Selım:Bende bulamıyorumbelkı tanıyamıyorum askı

    kolayca hatta kıskanıyorum kolayca asık

    olanlara...

    Askı bulana dek aramaya devam

    YanıtlaSil