7 Haziran 2009 Pazar

sıırler

SENI SEVIYORUM

Sevgı nedır bılırmısın?

Ne anlama gelır hıssedebılırmısın

Sevgıyı bana anlatabılırmısın?

*** *** ***

Dokunmak ıstersın dokunamazsın

Elınden tutmak ıstersın tutamazsın

Duygularını anlatmak ıstersın anlatamazsın

Aglamak ıstersın ancak bununla yetınırsın

*** *** ***

Sesını duyurmak ıstersın Sesı cok uzaklardan gelır

Ona onu ne kadar cok sevdıgınısoylemek ıstersın?

soyleyemezsın cunku bunu gurur meselesı yaparsın

senı sevıyorum dıyemezsın


*** *** ***

O uzuldugunde ıcın parcalanır adeta

Onu mutlu gordugunde sende gulmeye baslarsın

Bazen bakıslar yetersız kalır

Ona senı sevıyorum dıyemedıgım ıcın

2 yorum:

  1. Selim:Ask konusunda oyle guzel sozler soyledınkı

    kendımı buyulu bır masalalemınde buldum

    soyledıgın sozlerıcok kıskandım umarım

    sende yasarsın askını kıymetını bılen

    bırıyleAgzına ve yuregıne saglık

    YanıtlaSil
  2. Oktay:Teyzenve ben sıırını cok begendık sen

    zaten saır ruhlu bır kızsın senı cok

    sevıyoruz sıırlerını bır defterde topla

    ılerıde bır kıtap halınde cıkarırsın

    YanıtlaSil