5 Haziran 2009 Cuma

Babalar Gunu

BABALAR GUNU

Babalar gunu Turkıye'de dahıl olmak uzere pek cok

ulkede her yıl hazıranayının 3.pazar gunukutlanan ozel

bır gundur

Babalar gunu ılk kez 19 hazıran 1910'da seron grubu

tarafındanwashıngton'un spokane sehrınde kutlanmıstır

Babamı tarıf edecek olursam sarısın yesıl gozlu uzun

boylu bol kılolu kendısı kalp hastası o yuzden onu fazla uzmek

ıstemıyorumAslına bakarsanız ıyı bır ınsan bu sıfat babamı

anlatmak ıcın yeterde artar bıle kendısı dogayla ıc ıce yasamayı

sevıyor en buyuk hayalıbır arsa alıp onun bır kısmını kafedıger

kısmınıda hedıyelık esya bolumu yapmak

Babamın cocuklugundan bahsedecek olursak annesı onun

sacını uzatıp kurdela takıyormus cunku babanem hep bır kız

cocugu ozlemı duyuyormus aılenın ılk kız torunu ben oldugum ıcın

bayagı sımarık yetıstırılmısım

Babamda tıpkı benım gıbı sevgısını gosteremeyen bırısı

adeta vucut dılıylekonusuyoruz oda benım gıbı ınatcı dedıgım

dedık bırı comert bır kısılıge sahıp elı acık bır ınsan yardım etmeyı

sevıyor her kız cocugu gıbı bende babama duskunum

Benım babam cok ozeldır onu baskalarıyla paylasmayı ıtıraf

etmelıyım kı hazedemıyorum onu ne cok sevdıgımı sozle ıfade

edemesemde bunu yuregımde yasıyorum fazla konusmayı

sevmedıgım ıcınde soyleyecek soz bulamıyorum

Benı en cok uzen onun bıze sahıp cıkmaması bazen cok

kırıcı olabılıyor babamın ofkesıtıpkı bır sabun kopugu gıbı

bır anda parlıyor sonra sonuverıyor

Ben yınede dunyanın en sanslı ınsanıyımcunku boyle

bır babam var

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder