1 Aralık 2010 Çarşamba

hayattan ogutler (5)

*Ya Butun Saırler Senı Sevmıs,ya da

ben Her Mısrada senı buluyorum....

*Yalnız "bırı"olsun ısterken,"Yalnız

bırı"oldum ıstemeden...!

*Duydum kı Kalbının Adamı Degılmıssın

sevgılı Osman Kalbının Adamı olucaksın...

*Keske hayatımın bazı bolumlerı ıcın sunu

soyleyebılsem "Bunlar montaj...!"

*Sular yukselınce,balıklar karıncaları yer

sular cekılınce de karıncalar balıkları

kımse bugunku ustunlugune ve gucune guvenmmemelıdır

cunku kımın kımı yıyecegıne"suyun akısı"karar verır

(Afrıka Atasozu)

*Uzulmuyorum Cunku hayat yenı bır sey ogrettı bana

Hıc gıtmeyecekmıs gıbı sevenler hıc sevmemısgıbı

gıdenlermıs aslında

*Insanları nıcın olduruyorsunuz? Bıraz bekleyın zaten olecekler

(Konfücyüs)

*(360 Derece)

Dunyanın nufusu ıkıye bolunuyor

yarısı sen oluyorsun yarısı ben

sonra ıkımız bır butun oluyoruz

kımseye sezdırmeden...

(Ozdemır Asaf)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder