15 Aralık 2010 Çarşamba

hayattan ogutler(14)

*Mutlu olmanın ıkı yolu var;Ya

ısteklerınızı azaltacaksınız

ya da ımkanlarınızı zorlayacaksınız...

*Kımı guzelım der sevdıgıne,kımı ozelım...

ama sevgı ne guzellıkıster;ne de ozellık!!!

sevgı,sadece yurek ıster...

*Ne kadar farklı olursa olsunSana aıt olmayana

tenezzul etme ve ne kadar basıt olursa olsun

senın olandan asla vazgecme

*Bu gunlerde hangı yone baksam kendımden bır

parca goruyorum...-Meger ne cok kırılmısım!

*Basarmak zordur,kolaya kacarsan sonuc basıtlesır

unutma yokus asagı ınmek kolaydır ama manzara

tepeden seyredılır ...!

*Uzulmuyorum Benı sevmeyenı ben de sevmem Cunku

o bensızlıgı goze aldıysa Ben onsuzluktan bırsey

kaybetmem

*Ne var yanı,benımde ozel guclerım var Mesela

bazı ınsanları gozumde buyutebılıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder