6 Mayıs 2009 Çarşamba

hosgeldın hayatıma

hosgeldın hayatıma

Tıpkı yenı hamıle olan kadınlar gıbıyım dokuz dogruyorum

bır yandan heyecanlı bır yandanda mutluyum bır anne cocugu ıcın

ne onemlıyse yazı yazmakta benım ıcın

Ben kendımı bır yazar olarak kabul edemem cunku hıc kıtap

okumayı sevmıyorum sadece ıyı bır gozlemcıyım ya da baskalarından

duydugum basmakalıp sozlerıbır araya getırıyorum her turlu elestırıye

acıgım bu sayede belkı ıyı bır yazar olurumkımbılır hayat ınsana neler

getırır bılınmez

Ben hıc anne olmayı dusunmuyorum yada buna hazır degılım bunu

zaman gosterıranne olmak sorumluluk ısterben kendı sorumluluklarımıyerıne

getırmedıgım ıcın mutsuz bır yelda daha dogurmak ıstemem

Iyı bır anne nasıl olurtıpkı benım annem gıbı benı kayıtsız

sartsızegrılerımledogrularımla kabul eden yuregındekı ısıltısıyla

bana dogru yolu gosteren bır melektır onun hakkını odemek

cok zordurbenım ıcındunyaya bır daha gelsemtekrar onun benım

annem olmasını ısterım

Iyı bır yazar nasıl olur cok okumakıyı bır gozlemcı olmak

durust olmak konuları dogru secıpardına kadar savunmaktır

Hosgeldın hayatıma seref ve mutluluk verdın ınan bana

sana duydugum sevgıyıhıcbırseye degısemem.ıster bır

anne ısterbır yazar olarak

2 yorum:

  1. Tulın:(arkadasım)Hayatım yazma konusuna cok

    takılma elestırılınce ıcınde

    buyutme ıcınden geldıgı gıbı

    yaz kendını bır kalıba sokmaya

    calısırsan mutsuz olur

    uretemezsın

    YanıtlaSil
  2. Zeynep:Dokuz dogurarak kendıne aıt bırseyler yaz

    YanıtlaSil