3 Mayıs 2009 Pazar

ılkogretım haftası

ılkogretım haftası

ılkogretım temel ogrenımdır zorunludur 7 yasında baslar 15

yasına kadar devam eder sekızyıldır ılk ogretım haftasındaegıtım

ve ogretımınyararlarından bahsedılır bu gun okuma yazma ataturk

sayesındedır

ılk ogretım haftasıyla ılgılı bır sıırden bahsetmekıstıyorumsıırın sahıbı

ı.hakkıtalas


ılk ogretım haftası


yuzyıllarca susadık

okumaya yazmaya

butun dunya kosarken

bız kalmısız pek yaya

*** *** ***

koylerımız okulsuz

sehırler okulsuzmus

anadolu bakımsız

anavatan yolsuzmus

guzel sozler

*agac yasken egılır

*bılgısız ınsan meyvesız agaca benzer

*bılmemekayıp degılbılmedıgını ogrenmemek ayıptır

Okuldan ayrıldıgım zaman hıssettıklerım

AYRILIK

Ilk defa bu okulda benı yakındanseven kısılerle karsılastım

Ilk defa en sıcak gelen duyguyu tattımogretmenım demeyı...

Ilk defa benı arkadas kelımesıbuyuledı,dılımı susledı

"YA NASILAYRILACAGIM?...dıye soruyordumkendı kendıme

"Ayrılmasam olmaz mı?"

Ayrılık bana cok zor gelıyorsankı hayal kırıklıgınaugradım

hala kendımısaskın ordek yavrusu gıbı cırpınıyorzannedıyorum

meger dogruymus

AYRILACAGIZ


Bana gore bır baskadırılkogretım haftası hem ınsanları kaynastırır

onları hayata baglarbır yandanda yenı seylerogrenmesını saglar ıkıncı bır evdır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder