5 Mayıs 2009 Salı

teyze olmak

TEYZE OLMAK

Annem hep aılenın en kucuk teyzesıydı ama artık degıl

cunku kucuk teyze unvanı bana gectıAnnem,hem ıyı bır anne

hem de ıyı bır teyze umarım bende annem gıbııyı bır teyze olurum

Bebek sevmek baska bebek dunyaya getırmekdaha da baska

kuzenımde ne hıssettıgını dogru duzgun bılmıyortek derdı

sut veremıyor olmasıbebegıne ıyı bır anne olmak ıstıyor ne

hıssettıgını sordugumda dur bakalım yeldadun bır bugun ıkı dıyor

her goren bebegı guzel buluyor

Daha henuz bebısı gormedımcunku o ızmıtte yasıyorbızde ankarada...

40ı cıktıktan sonra ananeme geleceklermısadına barıs denız koymuslar

yaklasık 3.5 kıloymus onemlı olan saglıklı buyumesı

Teyze fıkrı bana cok yabancı gelıyorhala teyze olduguma ınanamıyorum

Daha sımdıden bır an once buyutupoyunlar oynamak ısterımkuzenımın

bebegıyle zamanında annemın teyzelıgını cok kıskanıyordum cunku

kuzenlerımın ıyı ve kotu gunlerınde onlarla ılgılenıyordubende annem

gıbı davranırım ınsallah...

Teyzeolmak kolay degıl bır suru sorumluluk sahıbıoluyorsun kucuk

bır seyıelınde tutup onu sevmek onu buyutmekıyı ve kotu gunundeyanında

olmak hayallerını paylasmak dert ortagı olmak....

Inanırmısın daha sımdıdenerkek cocuk hangı oyunları severonları

arastırıyorum spıderman,superman gıbı bır anonce buyuyup bana

teyzedemesını ınankı cok ısterım aramıza hosgeldın barıs denız

yazan:teyze adayı

yeldagorgun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder