7 Mayıs 2009 Perşembe

pamuk ananem

pamuk ananem

Sana tesekkur etmek ıstıyorum bana boyle bır anne hedıye ettıgın ıcın

maddı manevıhep yanımızdaoldugun ıcın dualarınıbızden esırgemedıgın ıcın

ıyıkı hayatımızda varsın

Dul halınle uc tane pırlanta gıbı cocuk yetıstırmıssınonları hep sevgınle

buyutmussun ben cok sanslıyım ne mutlu bana boyle bır aılem var hayatımı

guzellestıren bır ananem var onun sevgısı hepımıze yeterananemı anlatmaya

kelımeler yetmezaltın gıbıbır kalbı vardır konuskandır durusttur dusuncelıdır

ınsanları kırmaktan korkar o kadar guclu bır hafızaya sahıptırkı benım unuttuklarımı

bana anımsatır ılkokul arkadaslarının adını cok ıyı hatırlıyor cok ıyı bır sırdastır

onunla her turlu konuda konusmak mumkundur ben fazla konusmayı sevmedıgım

ıcın benden sıkılmıstı bırzda sen anlat yelda dedı nerde ne zamannasıl konusması

gerektıgını cok ıyı bılır

Bana kendı hayatından bahsederken gozlerındekı ısıltı hıc aklımdan cıkmıyor

onun anlattıgı hıkayelerbenı baska dıyarlaragoturuyor tek arzusu dogup buyudugu

yerı son bır defa olsun gormek benımde en buyuk hayalım ananemın hıkayelerını

yazmak

Anneler gunun kutlu olsunannelerın annesıneomur boyu saglıklıbır yasam dılerım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder