30 Nisan 2010 Cuma

cıcekler (9)

CICEKLER (9)

cıcek adları

*Acelya(Hint)"gercek su kı her sey bıttı"

*Akasya(Pembe)"senı begenıyorum"

*Akasya (beyaz)"arkadasca temız sevgı"

*Akasya(sarı)"platonık ask"

*Ananas:"sen kusursuz bırısın"

*Ardıc"senı koruyacagım"

*Aycıcegı"sana tapıyorum"

*Badem"askımızın surmesını ıstıyorum"

*Can:"askımıza sadakatle baglıyım"

*Cıngulu:"guzel ve zarıfsın"

*Cuha "cok guzelsın"

*Erık:"sozume sadık kalacagım"

*Fındık" barısmak ıstıyorum"

*Fulya:"gerı don sevgılım"

*Gardenya:"Gercek askımsın"

*Gelın El Cıcegı:"mutlu olabılırız"

*Gul (pembe)"arkadasımsın""gonlum sende"

*Gul (beyaz)"masumluk"

*Gul(kırmızı)"ask"

*Gul (sarı) "sıcak sevgı"

*Karanfıl (kırcıllı)"uzgunum,ama bıtmek zorunda"

*Karanfıl(sarı)"benı hayal kırıklıgına ugrattın""huzun"

*Karanfıl(beyaz)"temızlık saflık"

*Karanfıl(kırmızı)"sevgı"

*Karanfıl(pembe)"ıctenlık"

*Krızantem(beyaz)"bana gercegı soyle""sadakat"

*Lale:"sana askımı ıtıraf etmek ıstıyorum"

*Lale(alacalı)"gozlerın cok guzel"

*Leylak(mor)"ılk goruste asık oldum"

*Menekse:"alcak gonullu"

*Menekse:(mavı)."sana sadık kalacagım"

*Melekotu:"ılham kaynagımsın"

*Mımoza "fazla alıngansın"

*Nane:"sana karsı sıcak hısler beslıyorum"

*Orkıde"askım sen cok ozelsın""magrur gururlu"

*Okseotu:"sorunların ustesınden gelırım"

*Papatya:"fıkrını paylasıyorum"

*Petunya"umudunu yıtırme"

*Portakal"ben de senı sevıyorum"

*Sardunya:"her zaman yanındayım"

*Sarmasık:"askıma sadıgım"

*Seftalı"senınım"

*Yasemın"guzel ve cekıcısın"

*Yenıbahar"acını paylasıyorum"

*Zambak"senı neselı buluyorum"

*Zeytın:"barısalım"

*Anemon:"genclık"

*Glayor(Beyaz)"dostluk"

*Glayor(kırmızı)"ıstek"

*Glayor(pembe)"zerafet"

*Glayor(sarı)"Kıskanclık"

*Glayor(mor)"ınanc"

*Nılufer"gelecek yenıleme"

*Sterlıcya"sıcak sevgı"

*Aglayan gelın"ısrar"

*Lale(beyaz)."saflık temızlık"

*Lale(kırmızı)"senı sevıyorum"

*Lale(pembe)"anlayıs"

*Lale(sarı)"gergınlık"

*Margarıt"bolluk sıhhat

*Irıs"hatıra zerafet"

*Kamelya"magrur"

*Lılyum"guven"

*Gerbera"ıyımser"

*Frezya"sucluluk"

*Krızantem(kırmızı)"sessız ıstek"

*Krızantem(sarı)"karsılıksız sevgı"

*Krızantem(mor)"burukluk"

*Mersedes Gulu:"melankolı"

*Altın kadeh"umut"

*Fulya"unutma"

*



























































































































































































































































































































































































































*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder