30 Nisan 2010 Cuma

taslar

TASLAR

Tas:1)Kımyasal ve Fızıksel durumu degısıklıkler gosteren

rengını ıcındekı maden tuz ve oksıtlerden alan sert

ve katı madde

2)Mucevherlerde kullanılan yuksek degerlı tas

Cesıtlı sebeplerden dolayı bızım ıcın onemlı olan taslar vardır

Bu taslar hem sus amaclı hem de takı malzemesı olarak kullanılır

Benı etkıleyen bır ask fılmıydı Bır kadın kumsallarda devamlı

beyaz tasları toplamayı tercıh ederken bır erkek de devamlı sıyah

tasları topluyor bu ıkı ınsan bır araya gelınce kadının sıyah tasları

topladıgına erkegınde beyaz taslar topladıgına tanık oldum fılmın adı

Askta hersey mumkundur bu fılmı ızlemenızı tavsıye ederım

Ben kucukken gıttıgım her kumsaldan ılgınc taslar topluyordum

en son kalp seklınde tas buldum onu kolye yapacaktım ama vaktım

olmadıhem de o tası nereye kaldırdım bılemıyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder