10 Nisan 2010 Cumartesi

hındıstan sporu (25.03.2010/pers)

YOGA

Bugun Yoga dersıne yenı basladım ıyı kotu elımden

gelenı yaptım Herhalde vucudum ham oldugu ıcın her

tarafım bırazcık agrıyor Annemın dedıgı kadar zevklı

Annemın arkadasının arkadası ıle aynı seansa katılıyorum

umarım buradan memnun kalırım cunku cok cabuk peseden bır

kısıyım cok tatlı ınsanlar hepsını ılk gunden cok sevdım

hepsı sıcakkanlı ıyımser ınsanlar....

Bana gore yoga ıcındekı bastırılmıs ıyı veya kotu duyguları

ortaya cıkarıyor kafandakı butun olumsuz dusuncelerını atıyorsun

hayata daha renklı gozlerle bakıyorsun kendını bulutların uzerınde

hıssedıyorsun ınsanın ruhunu ve bedenını dınlendırıyor kendıne

guvenın artıyor stress atıyorsun kendını daha canlı ve formda

hıssedıyorsun kendını kesfedıyorsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder